سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد
سرخط خبرها

آیت الله جوادی آملی: مسلمانان، غزه را تنها نگذارند

  • کد خبر: ۱۸۹۴۲۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
آیت الله جوادی آملی: مسلمانان، غزه را تنها نگذارند
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: نباید غزه را تنها گذاشت، باید همگان تلاش و کمک بکنند و گذرگاه رفح را باز بکنند، نباید او شیعه بود این سنی بود یا مانند آن گفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وی در جلسه درس فقه خود با تاکید بر لزوم جلوگیری از کشتار مردم در غزه بیان کرد: امیدواریم ذات اقدس الهی به برکت قرآن و عترت جریان غزه و امثال غزه را به زودی حل کند و اینگونه کودک کشی نباشد، این گونه مسلمانها کشته ندهند و دعاهای حضرت ولی عصر(عج) در حق همگان مستجاب شود.

وی افزود: الان باید «أین غیرة الإسلام» را به جهان مسلمان نشین گفت که نباید غزه را تنها گذاشت، باید همگان تلاش و کمک بکنند و گذرگاه رفح را باز بکنند، این نباید بگوید که او شیعه بود این سنی بود یا امثال ذلک.

وی با تاکید بر روی غیرت، ادامه داد: در روایات ما هم هست که از خدا غیورتر کسی نیست. خود حضرت امیر(ع) هم فرموده اند که احدی در بین بشر غیرتمندتر از من نیست. غیرت بالاتر از عدالت است، غیرت بالاتر از سخاوت است، غیرت بالاتر از همه چیز است.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به اوضاع غزه بیان داشت: کشور را غیرت اداره می‌کند، غزه را غیرت اداره می‌کند، الان همه مسلمانهای عالم باید کمک بکنند و سعی کنند نخست جنگ توسعه پیدا نکند، خدای ناکرده به جاهای دیگر نرسد. ثانیاً هم آتش بس تأیید بشود و اینکه هر روز چندین کودک و بی گناه از یک خانه کشته می شوند، این قابل طاقت نیست. این زودتر إن شاءالله حل بشود. اینها که داعیه تمدن دارند بعضا اینها انسان نیستند، اینها حیوانی هستند که حرف می زنند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->